Husknutens entré

Husknuten

– ett föreningshus för gemenskap, aktiviteter och utveckling

Husknuten är en samlingspunkt för över 20 handikappföreningar i Halland. Här har flera av föreningarna sina kanslier, dit du är välkommen med dina frågor.

Välkommen att bli en del av vår gemenskap! Du som är medlem i någon av Husknutens föreningar eller annan utomstående handikappförening – ta en fika i vårt café och kom till våra arrangemang med musik, teater och föredrag. Eller följ med på de aktiviteter och utflykter som Husknuten och de olika föreningarna regelbundet arrangerar. Se kalendern!

Den gemensamma receptionen är bemannad måndag- torsdag 9-16, fredag 9-13. Övrig tid enligt överenskommelse.Låna våra handikappanpassade konferenslokaler utan kostnad!

Husknuten erbjuder handikappanpassade konferenslokaler för kurser, möten och andra aktiviteter. Lokalerna lånas kostnadsfritt ut till handikapporganisationer samt till idrotts-, ungdoms-, hjälporganisationer och självhjälpsgrupper inom området funktionshinder.

Vi ber er respektera att lokalerna är doft- och djurfria!

Stöd föreningenshuset Husknuten

(2014-10-07)
AKTIVITETER
(2014-02-10)
Kulturaktiviteter på Husknuten 2014
(2013-05-28)
Film om Epilepsi

I vår kalender hittar du aktuella händelser kring Husknuten.

Aktuella evenmang:
2014-12-03 Stickcafe Läs mer »
2014-11-26 Stickcafe Läs mer »
2014-11-19 Stickcafe Läs mer »

Boka lokal

Husknuten erbjuder rum för varje tillfälle. Välj mellan BakfickanHörnan ca 20 personer uthyres efter kl 16, Femman, Storstugan, BiblioteketKöket eller Datorrummet.

Bokningsförfrågan

Föreningshuset Husknuten • Sperlingsgatan 5, 302 48 Halmstad • Tfn 035-15 22 71 • Epost info@foreningshusethusknuten.se